Anonym

ja:)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: tack! :) kram!

Elin

Sv; Tack för tipset :) Då ska jag gå in där och läsa lite :) Kram

Ellen (alatariel)

Jätte fin bild! :)

ladies.webblogg.se

Härligt :) Har du haft en bra onsdag hittills då? :)

Erika

Mysig bild!
Hur mår du idag? :)

Emma Johansson

Fantastiska bilder!

Charlotte

50mm 1,2 finns bara till Canon. Använder ju Nikon. Synd!
Men blir nog ett 1,8 :)

Evelina

Härligt! Jag har aldrig varit till egypten tidigare, har du några tips om landet? :)

Hanna W ❥

härlig bild :}

Josefine Bjarnolf

Helt sanslöst vad fina bilder du tar! Du är jätteduktig!!

elin stridh

tack sötnos< 3

Evelina

Haha shit är det så äckligt?! Nä men jag tänkte mest vad som finns att göra där, om det är något speciellt man verkligen ska göra då man är där. I vilket område i egypten har du varit? :)

AmandaB

Allt bra idag torsdag? :D

MVH AmandaB

Mamma till William och Wilma

Vilken bild du delar med dig av..Hur fin som helst..Nu kommer min fråga..Du tar bilderna & sen lägger upp,,,fixar du till foton innan du lägger ut det till oss läsare eller är de så fina direkt? Älskar att fotografera men får inte helt till det..så lita tips hade varit jätte skoj att få..Vad är det så fall för program du andvänder av? kram kram

Svar: förlåt för sent svar! på denna bild har jag enbart ökat kontrasten :) alltså inget mer märkvärdigt än så :) och jag använder mig utav antingen photoshop eller lightroom :) kram på dig!
Malin Sundin

hanna

så lite så :)

ladies.webblogg.se

Vad härligt då! :) Min onsdag var också super :) Hur ser din helg ut då? :)

angelica

sv: Jodå, min onsdag var bra! Önskar dig en bra torsdag! :)

Dzeneta

Åh härligt ju!

Hanna

Åh vad härligt det ser ut!

EMMAS!

härlig bild:D

Sarah

Där skulle man ligga o ha de bra :)

LIL' BABUSTYLE - Mitt liv genom en kameralins

Åh! Vad fint! Kommer jag vara i närheten av det där? :)

Svar: Haha, okej! Kör på olja som gör att man blir brunare och som skyddar. ;)

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

En av mina favorit platser (när det inte blåser förmycket!) :)

FANTASY DINING-En blogg om temarestauranger & resor

gud va fint!

by smj.

kanske ska man ta sats och försöka hoppa in i bilden.. ser inte helt fel ut :*