parfym


Canon EOS 7D + Canon EF 50/1.4 USM
sabina

Åh, den luktar otroligt gott! :D

Svar; Okej! Då kanske jag ska testa den. Det finns alltid folk som inte tror på allt! haha! Tyvärr!

Kram!

molz

Åh den doftar underbart!

mira lindberg

Men åh, dom parfymerna luktar ju så himelsk gott!

- Jag har en Canon EOS 1100 nu :)

Hanna W ❥

sv: tack så mycket! :}

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

- jaså? :D

Louise

Jajamän :)

Erika

sv: Skönt att höra :) Jag mår fint, snart helg ju :)

Nelly Stigh

jo min har oxå varit bra:)
haft en bra dag?:)
kraam

Fannie

Tack :)

Josefine ♔

Sv: Aahjo :o

Rhoda Alemayehu W Michael

gör du bloglovinbyten`hihi

Daniella Book

Tack för tipset! :)

Mira

Sv: Åh tack! ^^

RockBarbie

aah niice om det gör de:D hur luktar parfymen?:)

viki

Aldrig provat denna parfym, hur är den? ;D
Hoppas allt är bra idag :D Kram!!

Michaela Magnusson

- Jag vet ^^ hihi

Evelina

Alla tips om egypten vill jag nästan ha, om det är något man verkligen skall göra då man är där osv. Vilket område var du på då du var i egypten?

Äckligt dedär men skitiga pengar! Tar nog med en handsprit och har den i väskan, inte kul att bli sjuk på semestern. haha