Anfi del Mar



Iskall pepsi på Anfi del Mar
Drömmer mig tillbaka till semestern på Gran Canaria hos min underbara vän, som jag saknar så otroligt mycket. Resan var den bästa i hela mitt liv. Den första resan jag gjorde på egen hand. Jag flög 6 timmar på egen hand och den fick mig att växa så mycket, trots att min kompis väntade mig på andra sidan. Snart ska jag tillbaka dit, så fort jag fått nya rutiner på mitt nya jobb som förskollärare. Men då kommer jag vara borta ett bra tag, veckor! Saknar dig så mycket min underbara vän 
Caroline

Åh så jag saknar dig!! Kom nu nu nu!! ❤️

Så kul att du äntligen bloggar igen!

Ve69qf08

Jag måste bara säga att gud vilka fina bilder du tar!! :)

Elsa

Jag måste bara säga att gud vilka fina bilder du tar!! :)

Louise

Vad härligt att resan gick så bra :)

Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Saaaaaknar dig <3 <3 <3