Förvandling på 6 dagar



6 dagar in på detoxen med Bootea
Det är helt galet vilken skillnad det är på magen efter 6 dagar med bootea detoxen. Dessa bilder är tagna från mitt instagram konto » fattygoeshealthy « där ni kan följa min utveckling lite närmre. Min bror har verkligen sätt förändringen och vill även han nu beställa hem produkten, så senare ikväll ska jag köpa hem 28dagars detox som vi kommer att dela på. Dock kommer jag vänta med att börja den nya detoxen med ett par veckor, för i ärlighetens namn saknar jag både kött och kyckling i dagsläget. Detta är den perfekta starten för dig som har svårt att gå ner i vikt. En bra startskott på din viktnedgång :) www.bootea.com
Isabelle Olofsson

Men oj vilken skillnad! Jag tror det var de där min kompis testade och hon märkte ingen skillnad alls?

Kimlinnea

Hej! Jag undrar om du har märkt några negativa saker under denna tid med boo tea? Så som kramper, att du blir yr, tappat ork osv? Jag har nämligen vart sugen på att pröva det här i flera veckor nu men inte vågat beställa hem det.

Kram!

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Wow, vad coolt :) Ska gå in och kolla :)

Just nu har jag en designutlottning i min blogg där man kan vinna en skräddarsydd design till sin egen blogg alldeles gratis såklart. Missa inte chansen att göra en rolig förändring nu till våren! Här hittar du länken: http://www.sannasrum.se/2014/01/designutlottning-5/

♥ only

Bra!! :)

Charlotte

Nice! :)

Louise

hej, jag undrar lite om din te-detox!

vad äter du på dagarna? vanlig mat? vad undviker du att äta? (Förutom typ chips och godis..)

hur har du mått under detoxen? har läst att man kan må lite sämre och bli trött..

har du tränat som vanligt under tiden?

vore snällt om du svarar :)

linn mattsson

jag har länge kollat på detta.. är dock VÄLDIGT skeptisk.. har du lust att berätta mer ? :)

fotografvesna.se

snygging! inne på min andra dag nu..

Linnéa Viklund

Så fin blogg du har! Bra kämpat! :)

Julia

Kommer effekten av teet i sig eller kombineras det med diet?