weightloss detox



Booteathe teatox for weightloss 
Idag är jag inne på min tredje dag på teatoxen och jag märker redan skillnad, faktiskt. Bara från gårdagen har jag tappat 0,4kg och är totalt uppe i 1,5kg nu. Under dessa två veckor ska man börja dagen med att dricka ett glas tea (daytime detox) och sen äter man som vanligt, bortsett från kött och kycklingprodukter, och sen avslutar man kvällen med ett glas tea (nighttime detox). Hur smakar det? Många säger att det smakar som greentea men för mig som aldrig druckit det tycker det smakar lite mint-aktigt. Absolut inte det godaste jag har druckit men är helt okej och jag har inga problem överhuvudtaget att få ner den.
 
Dessutom tycker jag det är skönt att rensa kroppen på alla gifter. Bortser man från vikten på vågen tycker jag att jag har förlorat flera centimeter i midjemått. Efter en vecka ska jag fota min mage så får ni se före- och efterbilder. Rekommenderar starkt denna produkt, finns här!
Anna

Åh vad kul att du tycker om det och att det fungerar! Jag beställde likadan häromdagen, fast för 28 dagar, men när det var betalt och klart så vart jag lite depp, haha 450 spänn för te lilsom?!? Men nu längtar jag tills det kommer så jag kan börja dricka! :)


Svar: Du kommer verkligen inte ångra dig. Nästa gång jag ska köpa produkten kommer jag också köpa 28 dagar.. åh längtar nästan lite haha!
Malin Sundin

LORISSA LOVEBOMB

Gud så läskigt att gå ner sådär mycket så fort!? Är det inte farligt?

Nina

Hur mycket kostar allt sammanlagt? :)

Svar: Tror att det gick på totalt 180:- men är rätt så dålig på att komma ihåg saker så kanske var lite dyrare hehe..
Malin Sundin

Ulrika

Låter som någon mirakelsak, hur funkar det? :)

Malou

Så fina bilder du tar!