Gravidillamående deluxe


Idag spenderade vi dagen tillsammans med vänner, och jag hoppades att min mage skulle tillåta detta. Till en början gick det jätte bra och illamåendet höll sig i bakgrunden men när klockan närmade sig vid fyra tiden kom illamåendet och var inte nådig. Jag hade som mål att köpa ett set av bodys men det blev inte riktigt så, jag hade inte riktigt orken för att varken kolla efter kläder till mig eller lilla krabaten. Nu slog illamåendet till igen... måtte detta illamående gå över till vecka 14, detta börjar bli olidigt.
A M

Åh mys! Najs med body!!
sv: JA verkligen

Amanda

Hoppas att illamåendet ger sig snart!

Gabriella

Hoppas att du snart mår bättre!!

Moa

Vad tråkigt, hoppas du mår bättre snart!

Linda

Usch för illamående :/

Netti Starby

Vad jobbigt att du mår så illa och hoppas att det blir bättre snart. Kramis

Marie

jag mådde inte så illa, men vet vissa som gör det och det blir ju jättejobbigt

sandra

gott!

Mia Forsberg

Vad mysigt att träffa vänner och luncha, det såg gott ut! :) Synd bara att du är illamående. Hoppas det går över längre fram i graviditeten.

Tack så mycket! Ja han är så fin min lilla kille :)

Amanda Westberg

Gud va gott!! Men va jobbigt med illamående..

Bea

Åh så gott! Mindre kul att må illa hela tiden, hoppas det går över snart. :)

Annie

Ser gott ut ;)
Trist för dig att må dåligt dock :/

Petra Olsson

Så jobbigt med illamående jag mådde illa med alla mina fyra graviditeter.Men det går över:) kramar