Inspiration skrivbord


 { Inspo från pinterest / kollage av mig } 
 
Jag är i ett stort behov av ett skrivbord till min iMac men jag vet inte riktigt vad jag vill ha och det är så svårt att välja. Tänker att det ska vara som en liten myshörna där man kan sitta och arbeta men samtidigt kunna koppla av. Samtidigt är ytan inte jätte stor och kommer vara placerad i typ av hörna, vilket jag hoppas komma tillföra lite med mys-faktor.
Celine

Så fint! Önskar att jag hade ett sånt fint skrivbord!

Josephine Stiles

Snygg inspo!

sandra*

Åh det är så fint :D jag har ett vitt skrivbord där jag arbetar, det gör så mycket verkligen :D

Linnéa

Ah, såååå snygga skrivbord <3

Gabriella

Såå snygg inspo!!

Mirre - Sweetwords

Men ohh så snygg inspo verkligen

Ida

Skulle va så fint att ha ett sånt skrivbord :)

Sarahnews

Fint!!

Josefin

åh så fint, du har så bra smak!! Nu fick jag massa inspo till mitt skrivbord som är skit tråkigt just nu haha! massa kramar

J

Bra tips!!

J

Så fint!!

clara-sofia

Så fint!

annelie

så mkt fint

Sara Ekman

Skulle också vilja ha ett nytt skrivbord :)

Johanna

Så fint önskar man att man hade de haha!

Netti Starby

Jättefin inspo och hoppas att din dröm blir sann! <3 Kramis

Felicia

åå fint

Annette

Vilken härlig blogg du har :) :)

Eva`s blogg

Men så fina bilder & allt beror ju på vad man behöver för plats men du hittar säkert din stil o bord :)

Nathalie Tegelstam

Wow så snyggt!

My Nordqvist

Skulle också vilja förändra, så fint på bilderna :)

Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Jag har ett Micke skrivbord från IKEA som funkar toppen med iMac!

Carolina Thoor

Mysigt, jag hoppas du finner det rätta skrivbordet för dig och din myshörna! Själv så är jag nu ute efter ett sminkbord, där man kan ha alla sina förnödenheter så som smink, hårborstar, toffsar/hårspännen osv osv. Allt på en samlad plats och även med en härlig spegel till! :)

Sv; tack ska du ha! Det har jag verkligen fått :D hoppas du också fått en bra start på veckan!

Jaså? Hm.. Tråkigt.. Hittat någon ny ännu? :)

Louise

Så fint. Du vill inte dela din Pinterest möjligtvis? :)

Sara Möller

Såå härlig inspo :)

Meg

så snygga kontorshörnor! önskar att mitt "kontor" såg ut så ;P