Leonora sittbänk

Har länge letat efter en sittbänk som jag kan ha nedanför vår säng och nu har jag äntligen hittat en jag verkligen vill ha. Leonora från Mio har jag förälskat mig i och så fort jag har tid ska jag ta med min sambo och köpa den hihi. Vad tycker ni om den? 
 
Har precis ätit en fantastiskt god frukost och tagit min illamående tablett, 9-15 ska jag jobba idag! Ha en bra dag allesammans..
Lillemmish- mode - inspo

Super snygg! =)

Linda

Så fin!

Carro

Jättefin :)

Annie

Jättefin och mysig! ;)

Mirre - Sweetwords

Jättesnygg

Bella

Snygg!

Sara Ekman

Åh superfin!!

Petra Olsson

Den är superfin jag ska till mio idag:) kram

Ida

Jag köpte den i grått i helgen, ännu finare i verkligheten än på bild! Riktigt nöjd! :)

Terese Flint

Älskar sådana hära, ser så stiliga ut haha!

sv: Ja det var väldigt gott!
Kramis

Mia Forsberg

Åh vad fin! :) Mio har mycket fina saker, men köper sällan saker där för tycker de har så dyrt :/ Hoppas det går bra att jobba idag.

Ja den där låten är så bra! Trots att man spelat den typ miljoner gånger så är den lika bra :)
Hoppas du får en fin onsdag!

Moa

Åh så snygg!!

sara

Den var fin :)

Madeleines.se

Tack snälla :)

Eva`s blogg

snygg vet att åhlens hade innan allafall läckra i färger :) ha en fin dag

Dixi Wonderland

Jätte fin :D

Cissi

Jättefin!

Miss Baby Peaches

Jättefin verkligen!

Ebba

supersnygg! perfekt att ha i fotänden av sängen eller vid en stor spegelgarderob :)

svar: Ja supermysigt :) kram

Natalia

Jättefin!

Johanna Utterberg

Superfin, skulle vilja ha en sån i hallen! :)

Jennie

Jo det var skönt att få vakna upp själv. Äta frukost i lugn och ro innan dagen starta :-). Hoppas du får en fin dag♡.

jessy

Så fin! :D

MADDISENJ.SE

Den var riktigt snygg!!

Marie

Superfin!

Kattis

Ser jättefin ut, är det även förvaring ?☺

NICOLE

Jättefin :)

Matilda Berlin

Verkligen sååå snygg! Älskar den =) Kram

Amanda

Wow vilken fin! :)

Alice Lindström

Snygg!

Släpp taget. följ flödet

WOW vad fin den var!
Hoppas du får en bra dag på jobbet! Kram

annelie

den är stil ren och fin :D

Amanda Westberg

Suuuperfin!

Celine

Så fin!

Nathalie Tegelstam

ÄLSKAR den, såå snygg!!

Erika

Har också spanat efter en sådan här och denna var ju superfin :)

Sandra

Vad fin!

Julia Svensson

Såå himla snygg!!

Amanda

Så fin!

Tuva Björnwall

Åh den är ju superfin!!

Towa

Fiin!

Ida Jansson

Så himla snygg!

trisiaa

ån den var jättefin!!

Sanna

SÅ fin!!

Rebecka

Så fin!!

Svar:
Åh eller hur! <3

Kram

Sarah

tack =)