Overall med öron

 
 
Hur söt är inte denna overall från Ellos egentligen?  
Vår lilla knodd kommer i september om allt går som de ska vilket betyder att när vinterkylan kommer så kanske vår bebis är ungefär 2 månader gammal, då passar denna overall perfekt att gosa ner i vagnen. Jag och min sambo har kommit överrens om färg kombo, är de en pojke så blir det en färg och flicka en annan.. Så spännande! Vilken färg är er favorit?
Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

Jättegulligt :D. Gillar den bruna, ser ut som en teddybjörn typ :D

Gabriella

Såå gullig!!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

GUD VILKA FINA!! :)

Emma

Men gud så söt! Hade nåt liknande med öron o svans :D
Mörkbruna är nog finast :)

Veronica Möller

Åh vilka fina! Jag gillade nog den vita mest. :) Kram! ♡

Shahrzad Garoosi

så fint

ullie

åhhh men alltså de e så himla fina me öron sån har alla mina tre haft

Fin torsdag kram

Linda

Gud vilka söta!

Bella

Så gulliga!

Mirre - Sweetwords

Sådan hade tösen både en vit och en lila, så söööta

CIssi

Men så fantastiskt söt. Det är så gulligt med öron på overaller och kläder för små bebisar!

carolines

Åh så himla söt! Har inga egna barn men har köpt en likadan till min väns dotter :)

annelie

så söta

Ida

Så gulliga :)

Netti Starby

Nä vad söta! <3 Kramis

natalia

Gud så söta :D

Prietha

Bebiskläder är sååå fina!!

Julia Svensson

Såå gulliga!

Pauline Hurtig

Theodor har haft den vita och har nu den bruna, underbara!!

Nelly

Men åh! Är helt förälskad i björnoveraller till bebisar :3 När det väl i min tur att få barn så blir det gott om sådana i bebisgarderoben..! xD

MALIN

Men åh! Vilken underbar en! Kram

Johanna Utterberg

Supersöta overaller!! :)

Sussi

Men så söt! :)

coumba

Men åh vad söta overaller :)

Erika

Så himla fin! :) Är tanken att ni ska ta reda på kön? :)

Svar: hihi ja, jag kan inte vänta på att kolla på kön - jag hoppas att det syns på kub testet imorgon även fast jag vet att det är orimligt hehe.
Malin Sundin

Matilda Berlin

Nämen guu vad söta! Hade jag haft en lillskrutt hade jag helt klart köpt en sån =) Kram

freja lindsjö

vad söta! :D