Sushi älskare


 Åh vad skulle jag inte göra för att äta en 12-bitars sushi? Biggest cravings ever...  
Men såklart är det ändå lätt att avstå med tanke vilken otrolig gåva jag har växande inom mig. Under de första tre månaderna har jag fått exkludera en hel del mat, dels för att man inte ska äta dessa produkter men även för att mitt illamående triggas enormt av vissa saker. Exempelvis har jag exkluderat lakrits, cola (egentligen all form av läsk) och starka maträtter - detta på grund av mitt illamående triggas av detta. Något annat som jag "desperat" måste ha är pommes frites. Försöker unna mig det någon gång ibland och istället småäta med mycket frukt och grönsaker. 
 
Har du några cravings eller hade under din graviditet? 
Johanna Utterberg

Älskar sushi! :)

Alice Lindström

omnoom vad gott med sushi!

Therese

Jag hade inga cravings när jag väntade Casper :)

Karina Rodriguez

Vilken vecka är du i? Grattis förresten! :-)

Karina

Vilken vecka är du i? Grattis förresten! :-)

Jeanette Thomsen

Mamma sushi finns ju och räkor, avokado och allt som inte är rått får du äta. Så det finns allt alternativ :) På sushi stället jag köper ifrån har nåt som kallas mamma sushi och det tycker jag är super.

Haft cravings som mörk choklad, potatismos och clementiner :)

Julia Svensson

Åh vad gott!!

Mia Forsberg

Usch sushi skulle jag aldrig våga smaka, gillar inte gravad lax och liknande så tror inte det skulle vara nått för mig ;p Synd att du mår illa av lakrits, det är sååå gott! Jag älskar lakrits och choklad, hihi.

Ja den där låten är himla vacker! :)

Netti Starby

Men åh vad gott! <3 Kramis

Josefin

så fin blogg du har, fastande direkt och måste läsa ikapp mig lite :D Hoppas du haft en bra helg och får en toppen bra vecka, glöm inte bort att du är fantastisk :) Massa kramar till dig!

Photo by E M E R E L L A

Oj oj oj så gott med sushi :)

JoJo

åh så gott! jag älskar också sushi! :D

Terese Flint

Men ¨åååh jag älskar sushi! Ja gud vad mycket ändån man måste tänka på när man ska äta och vad man ska äta :o

sv: Tack snälla fina du, vad glad jag blir!! :)
Kramis

Natalia

Så gott ;)

Flisan

sv: jamen eller hur :D

har faktiskt aldrig ätit sushi hehe :P

Ida

Åh vilken härlig blogg du har, jag äter tyvärr inte sushi!! Ska bli spännande och se vad man får för cravings när de väl är dags!! :)

Mirre - Sweetwords

Sura gröna äpplen och rödbettor gillade jag extra då, men det har jag alltid gjort eg, så vet ej om det var just för jag gravid, men jaa vill ha det mer då liksom =D

ullie

ha ha nä ja har mått så dåligt under alla mina så vill inget äta =)

men tack fina du

om någon sagt ja skulle fråga efter suchi som ja längtar efter för typ 5 år sen hade ja skrattat men nu har ja lärt mej o kan längta till det =)

Bella

Sushi är så gott!